Beauty

Scrub – o metoda simpla de exfoliere la tine acasa!

Hello girl!

Astazi vreau sa iti vorbesc despre scrub – o metoda de exfoliere pe care o poti aplica la tine acasa pana ajungi la cosmeticiana.

M-am gandit sa scriu despre acest lucru pentru ca sunt persoane care vin pentru un machiaj profesional, dar nu isi pregatesc tenul pentru asta.

Este foarte important sa ai un ten curat si ingrijit tot timpul, cu atat mai mult inainte de a merge sa-ti faci un machiaj profesional, pentru ca make-up artistul nu poate face minuni si in privinta pielii tale. Oricat de bun ar fi make-up artistul si indiferent de produsele folosite, daca tenul nu este pregatit pentru machiaj la final nu va fi asa cum te astepti.

Machiajul in sine este un adaos de produs pe tenul tau, daca sub el mai este si piele moarta iti va da impresia tipului de machiaj masca.

Mai jos am sa iti prezint cateva metode de scrub pe care eu le folosesc foarte simplu si usor acasa. Nu sunt cosmeticiana, dar nu recomand niciuna din metodele de mai jos persoanelor care au ten acneic, sau orice alta problema la nivelul pielii. Daca esti interesata de cat mai multe lucruri referitoare la ten te sfatuiesc sa urmaresti pagina pasagera.ro . La randul meu am primit aceasta recomandare de la o buna prietena. Acolo am descoperit o multime de lucruri interesante si utile. Arunca o privire si sunt sigura ca vei ajunge sa o urmaresti.

  1. Zahar si miere. Intr-un bol pun o lingurita de zahar si o lingura de miere si amestec foarte bine pana cand zaharul aproape se topeste. Zaharul in starea lui initiala este foarte abraziv si poate crea leziuni asupra pielii.
  2. Bicarbonat de sodiu alimentar plus gelul meu de curatare zilnica (Sebium Gel Moussant de la Bioderma). Repet procedura. Intr-un bol pun o lingurita de bicarbonat de sodiu alimentar si cateva pompite din gelul de curatare si amestec foarte bine pana cand se creaza o pasta fina. Cum spuneam si mai sus despre zahar, si bicarbonatul in forma lui initiala este foarte abraziv pentru piele.
  3. Ma spal pe fata cu apa calduta, iar apoi iau un prosop, il ud si pun gel de curatare pe el. Prin miscari circulare curat tenul.

Acesta este gelul de fata pe care il folosesc.

20170125_211058

 

In toate situatiile prezentate mai sus clatesc foarte bine si revin cu gelul de curatare pentru a lua orice urma de produs de pe fata. Imi aplic crema de fata si tenul meu arata mult mai luminos.

1

 

Aceste metode te ajuta sa iti cureti tenul la nivelul pielii, sa fie mai luminos si neted, dar pentru o ingrijire completa te sfatuiesc sa ceri ajutorul unei cosmeticiene. O exfoliere chimica are rezultate mult mai bune decat un scrub.

Tu cum iti ingrijesti tenul?

 

Te pup,

Andreea

 

Daca ti-a placut articolul meu il poti distribui. Pe mine ma gasesti pe facebook si instagram.

Lasă un răspuns

