Make-up

Primii pasi in make-up!

 

Pentru ca suntem inca la inceput de an, m-am gandit sa iti povestesc despre primii mei pasi in make-up si ceea ce m-a determinat sa ma inscriu  la un curs acreditat.

Dupa cum am scris si in primul meu articol, pasiunea pentru make-up o am inca din copilarie, pe cand trusa mamei de patru culori si acel ruj rosu erau totul pentru mine.

Usor, usor anii au trecut si am inceput sa-mi fac propria trusa. Pe vremea aceea eram un mare fan al produselor AVON. Fiind si reprezentant eram mereu la curent cu tot ceea ce aparea nou in brosurile lor. Toti banutii pe care ii castigam din vanzarea produselor ii cheltuiam pe farduri, fond de ten, mascara, rujuri, produse de curatare/hidratare pentru ten si alte produse care ma ajutau la realizarea machiajelor . Paletele de farduri de patru culori erau preferatele mele si nu aveam liniste pana nu le aveam pe toate :))) .

Imi placea foarte mult sa ma machiez si uneori imi machiam si prietenele pentru diferite petreceri, dar cam atat. Am vrut la un moment dat sa fac un curs, dar pe atunci nu prea aveai de unde sa alegi intr-un oras micut, insa in timp lucrurile s-au mai schimbat.

Cateodata chiar cred ca s-au aliniat planetele pentru mine. In urma cu trei ani am terminat facultatea si-am inceput foarte serios cautarea unui job.  Pe langa asta imi doream foarte mult sa imi gasesc un loc al meu, sa ma mut singura, sau ma rog, sa nu mai locuiesc cu ai mei parinti. Nu ca ar fi ceva rau in a locui cu ei in casa, dar stiti si voi, toate pana la o varsta :)). Si ca sa nu mai lungesc povestea la sfarsitul anului 2013 m-am mutat in Bucuresti.

Toate bune si frumoase pana aici, toate mai putin pasiunea mea pentru care nu prea facusem mare lucru. Ma tot gandeam si razgandeam sa fac un curs si asa l-am tot amanat pana in vara anului trecut cand am zis ca nu trebuie sa mai aman pentru nimic in lume. Este pasiunea mea si trebuie sa o urmez. Era momentul acela cand simti ca trebuie sa faci acel lucru.

Oarecum aveam o lista cu cateva scoli de make-up din care trebuia sa o aleg pe cea castigatoare. Am mai facut cateva cautari si m-am hotarat asupra uneia.

Zis si facut! Am sunat sa-mi rezerv un loc pana a doua zi cand m-am dus sa-mi depun dosarul cu actele necesare.

Pot spune ca a fost cea mai buna decizie luata in ultima vreme. Pe langa faptul ca am dobandit foarte multe cunostinte in arta make-up-ului am cunoscut oameni minunati, care intre timp mi-au devenit si prieteni.

1-10

 

1-26

 

20160924_102558

 

 

Zi frumoasa suflet minunat,

Andreea

 

P.S.: Urmeaza-ti visul!

15515546_10207939248946285_654241789_o

Lasă un răspuns

