Make-up

Plugusorul make-up artistului!

Cum si in acest an ne-a lipsit zapada de sarbatori ( cel putin in Mioveni nu prea am avut parte), macar colindele sa nu ne lipseasca din atmosfera de sarbatoare.

In toate aceste zile de concediu am tot bucatarit impreuna cu mama mea. Am facut o mica pauza imediat dupa Craciun, dar de maine vom incepe cu cele pentru Revelion.  Maine este zi dedicata desertului, partea mea preferata :)), vom face eclere umplute cu crema de vanilie si glazura de ciocolata. Eclerele sunt specialitatea mea, insa maine le voi face sub indrumarea mamei pentru ca nu rezista pana nu isi pune si ea amprenta, doar stiti cum sunt mamele :))). O sa va arat rezultatul final pe pagina mea de facebook cat si pe instagram .

Daca mai sus vorbeam de colinde, am si eu ceva pentru tine, micul meu colind denumit „Plugusorul make-up artistului”. Este scris cu gandul la fiecare persoana pasionata de arta machiajului, fie ea profesionista sau nu.

Sper sa iti placa!

 

happy-new-year-2017

 

Domnite si domnisoare,

Nu iesiti azi la plimbare,

Stati putin si ascultati

Nemachiate nu plecati!

Make-up-ul va infloreste

Si va pune in valoare

Fiecare trasatura care

Ascunsa a tot stat

Dup-un ochi putin ridat,

Sau un cearcan mititel,

Ori un cos umflat nitel.

 

Astazi nu fiti suparate

Ca le rezolvam pe toate!

Incepem ferm cu demachiere,

Sub care orice punct negru

piere!

Continuam cu hidratare

Trecem si la baza care

Va face pielea sclipitoare.

 

Cu fond de ten ne mai dam,

Corectam si ne pudram!

Coboram putin mai jos

Ne dam si cu putin gloss,

Mai bagam si niste blush

Si-acu’ gata, in oras!

 

Te pup,

Andreea

kiss_png10803

 

Lasă un răspuns

