Make-up

Cele mai frumoase sarbatori sunt acasa, in familie!

Sarbatorile vin! Sarbatorile vin!

Mai sunt cateva zile pana la Craciun si simt ca nu mai am stare! Imi place atat de mult atmosfera care se creaza in preajma sarbatorilor!

Iubesc sarbatorile prin simplul motiv ca ele ne unesc ca oameni, cel putin eu asa simt, pentru ca desi nu ne vedem atat de des pe cat ne-am dori cu cei dragi in timpul anului, de sarbatori incercam sa stam cat mai mult timp impreuna.

Imi amintesc cu amuzament ca in copilarie stateam cu mama mea la bucatarie o zi si-o noapte sa facem prajituri si mancare. Ii spuneam de fiecare data ca in anul ce va urma eu nu o voi mai ajuta. In sinea mea imi spuneam ca abia astept „sa ma fac mare si sa plec la casa mea”, presupuneam eu ca atunci nu va mai trebui sa gatesc :)). Si da, am plecat, m-am asigurat sa fie putin mai departe  :))), glumesc, dar treaba sta exact pe dos acum. Gatesc mai tot timpul, iar acum abia astept sa ajung acasa, in bucataria mamei sa o ajut.

De sarbatori eu si iubitul meu avem un obicei: ziua stam numai cu familia, mergem pe la parintii lui si pe la ai mei, pentru ca ambii ne asteapta cu acelasi dor, iar seara o petrecem cu prietenii.

Inca nu stiu ce anume voi imbraca, insa stiu ca machiajului meu vreau sa ii dau putina stralucire. Daca intr-un alt articol iti povesteam despre fardurile Melkior, astazi vreau sa iti vorbesc despre pigmentii de la Parisax.

Prima data am folosit acesti pigmenti in cadrul scolii de make-up si pot spune ca a fost dragoste la prima vedere. Imi place foarte mult textura fina si catifelata, se aseaza perfect pe piele,  lumineaza machiajul si intensifica privirea, iar rezultatul final este uimitor.

Folosesc pigment in general la machiajul de seara, dar sunt situatii cand il folosesc si in machiajul de zi, in functie si de cerintele persoanei care poarta machiajul.

Ca si mod de aplicare pe pleoapa folosesc o pensula plata pentru fard de marime medie si il aplic prin tapotare, iar pe arcada il aplic prin aceeasi metoda, insa folosesc un betisor cosmetic. Mi se pare ca lasa aspectul unui machiaj mai curat, mai ingrijit. Dupa tapotare il pierd foarte putin in fard cu miscari stanga-dreapta cu ajutorul unei pensule de blending de marime mica.

Le poti achizitiona online si au un pret incepand de la 55 lei, iar pentru  make-up artisti au un discount ce variaza intre 30 – 40%.

La inceput mi-am propus sa-mi astept diploma de make-up artist eliberata de Ministerul Muncii pentru a profita de discount-ul ce il ofera, dar pentru ca aceasta a nu a aparut prea repede, nu am rezistat tentatiei si am achizitionat cinci nuante.

Iti las mai jos cateva poze cu pigmentii mei si numele lor.

 

15645228_10207976034265895_1780895824_n

 

15591936_10207976033545877_2046720571_n

 

15591732_10207976033625879_1051548676_n

 

15592193_10207976033505876_397443750_n

 

 

Te pup,

Andreea

 

 

Pe mine ma poti gasi aici, pe blog, cat si pe pagina mea de facebook.

 

Lasă un răspuns

