Beauty

Fardurile de pleoape dragi mie!


Fardurile de pleoape dragi mie!

Se stie ca fiecare MUA are produsele ei preferate, iar cand vine vorba despre fardurile de pleoape vrea sa aiba cat mai multe nuante, daca nu chiar pe toate. Am dreptate, nu-i asa? Nu se poate sa fiu singura!

Consider ca o astfel de pasiune nu are limite. Ca make-up artist nu poti spune niciodata ca ai suficiente produse sau ca ai acumulat suficiente cunostinte, pentru ca totul este intr-o continua evolutie/dezvoltare. Trebuie sa iti alimentezi constant bagajul de cunostinte pentru a tine pasul cu noile tendinte si mai ales pentru a face fata oricaror cerinte si oricaror provocari.

Astazi vreau sa iti vorbesc despre fardurile de pleoape Melkior. Din punctul meu de vedere sunt cele mai minunate farduri din tot ce am incercat pana acum. Pot spune ca le ador si nu exista machiaj pe care sa-l fac fara a apela macar la una sau doua culori.

Ele sunt de doua feluri:

  • Farduri mono. Acestea vin ambalate intr-o cutiuta neagra unde exista incorporata si o oglinda la un pret de 27 lei culoarea.
  •  Farduri de tip rezerva.  Acestea sunt magnetice, la fel ca si paletele si costa 17 lei pastila.

Pentru inceput am achizitionat 4 farduri mono pentru a le supune testului atat pentru machiajul de zi, cat si pentru machiajul de seara. Am fost foarte multumita de rezistenta lor, dar si de cat de pigmentate sunt. Eu le aplic tot timpul peste baza de fard de la Melkior.

Acum mi-am achizitionat doar rezerve, 33 mai exact, iar o alta comanda este pe drum. Mi se par mult mai practice pentru ca iti poti crea trusa dupa bunul plac si oricand poti inlocui una sau mai multe culori. In plus la achizitionarea a 6, 12 sau 24 de rezerve primesti paleta magnetica cadou, iar mai tot timpul au oferte: platesti o rezerva si iti poti alege inca una gratis sau la 3 rezerve cumparate mai primesti una gratis.

Fardurile sunt mate, sidefate sau metalice. Se aplica uniform si se blenduiesc usor. Pentru un aspect mai natural le poti aplica cu degetul, iar pentru un efect mai intens le poti aplica cu pensula umeda.

Cele mate sunt foarte putin prafoase, dar nu e deranjant atata timp cat iei o cantitate mica de fard pe pensula.

Personal, indiferent de firma, pun o cantitate mica de fard si revin de cate ori este nevoie pana obtin intensitatea dorita. In acest fel pot crea mult mai usor acea trecere lina dintre culori si evit petele.

Fardurile sidefate si metalice ofera un look mai indraznet. Unele dintre ele se aplica mai bine prin tapotare. Mai jos iti las cateva poze cu fardurile mele, dar si swatch-uri (acestea sunt aplicate peste o baza).

Sper sa-ti fie de folos .

4
img-20161129-wa0007

6

 

 

 

15697873_1189004787862227_4922265226700729931_n

Tu ce preferinte in materie de farduri si cum le aplici? Chiar mi-ar placea sa aud despre preferintele si favoritele voastre, poarte descopar noi minunatii!

Te pup,

Andreea

kiss_png10803

Lasă un răspuns

